Capricii Interzise

02.05.2021

         Iubesc! O fac din inimă, pentru că viața atât mi-a dat, chiar dacă mi-a și luat multe lucruri pe care le regret amarnic. Sunt eu, în înfruntarea cruntă a vieții, pe care am primit-o moștenire după moartea mamei. Ce dramă, unii ar spune că nu-s singură prin ceea ce trec, dar eu mă simt a nimănui!

         Mi-a fost luată puterea prin trauma suferită, dar am învățat să lupt și să prosper, dincolo de discrepanța unei iubiri interzise și a unei firi capricioase. El a fost aici, nu pentru mult timp, dar a fost intens, de parcă timpul s-a oprit în loc și am rămas doar noi doi - o iubire a nimănui, o iubire însingurată, pe care doi oameni încearcă din răsputeri să o readucă pe linia de plutire!

 ,,Oricât de mult ne diferențiem, sufletul meu și al lui sunt la fel!'' 


© Drepturille de Autor îmi aparțin mie, @Crisulet_19.

 #1-Damon/Dylan/University/Molly/Amelia: 01.05.2021 

#2-Book: 26.04.2021 

 #3‐Life: 27.04.2021

 #3-Highschool: 27.04.2021

 #4-Professor: 26.04.2021

 #7-Școală: 18.04.2021 

#12-Ficțiune Adolescenți: 20.04.2021 

© Copierea sau transcrierea cărții, se penalizează conform legii! 

© 2021 Cristina: blog despre scris. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți